Известие

Collapse
No announcement yet.

Късно включва перката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Късно включва перката

    Днес в града ми направи впечатление че малко късно се включва перката.За 1 път като се включи е малко след 90 градуса и със следващите пъти се дига малко малко границата на включване и не се връща на 90 докато не тръгна по някои булевард тогава закова 90 и не мърда.Сменил съм датчика.Да не е от датчика на перката или радиатора да е малко запушен и да не стига горещата вода до долу където е датчика

  • #2
    Перката не се ли включва на 92 градуса?

    Comment


    • #3
      Първият път да ама после почва малко по късно и стрелката стои след нулата от 90 и отива някаде около 100 малко под 100

      Comment


      • #4
        По принцип 1-ва степен както казва колегата, се включва на 92 градуса.
        А втората степен се вкл. някъде на 115 според деленията като го смятам, която я водят аварийна например при по тежък режим на работа на двигателя.
        sigpic
        alfa romeo 156 2.0 TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
          Днес в града ми направи впечатление че малко късно се включва перката.За 1 път като се включи е малко след 90 градуса и със следващите пъти се дига малко малко границата на включване и не се връща на 90 докато не тръгна по някои булевард тогава закова 90 и не мърда.Сменил съм датчика.Да не е от датчика на перката или радиатора да е малко запушен и да не стига горещата вода до долу където е датчика
          Значи колега моята като я вземах беше нещо подобно.
          Първата ми степен изобщо не работеше и се оказа че термостата ми беше се прецакал(стоеше в някво средно положени нито затваря единия кръг, нито отваря другия т.е беше заседнал) и резистора на вентилатора и държеше някви странни температури. Например в града все към 90 градуса и 4ак на първата 4ерта след 90 гр. се включваше перката. Така че по на кратко виж първо резистора на вентилатора ако се е прицакъл го смени а ко е наред, след това е термостата.
          Last edited by alfetko; d.m.y г., 23:08.
          sigpic
          alfa romeo 156 2.0 TS

          Comment


          • #6
            Термостата съм го сменил и моята няма 2 степени на перката.само една е поне така ми казаха от сервиза а и къде се намира тоя резистор

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfetko Покажи съобщение
              По принцип 1-ва степен както казва колегата, се включва на 92 градуса.
              А втората степен се вкл. някъде на 115 според деленията като го смятам, която я водят аварийна например при по тежък режим на работа на двигателя.
              Колега какви са тея 115 градуса дето ти включва перката? Да не говориш за лампата?


              Първа степен на перката - 92 градуса (+/-2 градуса)
              Втора степен на перката - 97 градуса (+/-2 градуса)

              Това е по manual.
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment


              • #8
                Да ама моята няма 2 степен

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                  Да ама моята няма 2 степен
                  Трябва да има. Може някой преди теб да е "направил" да няма , иначе си има. Резисторът е на радиатора - 2 кабелчета влизат в него. Ако е махнат или шунтиран (така май му викат електрикаджите) може да ти се включва направо втора степен на перката.
                  166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                  Comment


                  • #10


                    колега извинявай но не разбрах каква ти е колата. А иначе откачаш куплунга от датчика и с едно кабелче даваш на късо крачетата (черното ако не се лъжа е масата). При едното положение трябва да се включи 1 скорост а при другото 2. ако не стане провери релетата и резисторите (при мене са 2). А да и колата да е на контакт като проверяваш
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      колата е 155 1,7

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                        Термостата съм го сменил и моята няма 2 степени на перката.само една е поне така ми казаха от сервиза а и къде се намира тоя резистор
                        Значи резистора на вентилатора се намира в горния ляв ъгъл, в него влизат две кабелчета с две букси.
                        Значи при мен с един колега го понаправихме поработи известно време и пак се прецака, защото според мен самата ми основа на резистора не става и най-лесния начин слагаш една жичка между двете букси т.е. свързваж ги малко изолирбанд и караш яко.
                        Така на 92 градуса ти се вкл. направо втората степен духа яко към минута някъде не сам го засичал, градусите падат и гас.
                        sigpic
                        alfa romeo 156 2.0 TS

                        Comment


                        • #13


                          абе стига с тези лададжийски приоми. ако е от резистора ще го смени човека и това е. Не е някаква страшна сума. Не са ги сложили за кеф тези 2 степени в колата
                          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                          Peugeot 508 RXH 02.2013

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщение
                            Термостата съм го сменил и моята няма 2 степени на перката.само една е поне така ми казаха от сервиза а и къде се намира тоя резистор
                            ...тези момчета в сервиза са те подвели.
                            Трябва да имаш 2 степени.
                            Та вероятния проблем при теб, според мен е, че ако ти е изгоряло резисторчето за 1-ва степен на перката, тя ти се включва направо на 2-ра, а както вече всички разбрахме - 2-ра степен се включва при по-висока температура. Така, че моят съвет е - прочети съветите на колегите, как да си провериш изправността на терморезистора и ако е дефектирал - смени го... не е скъп.
                            Успех!
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Мерси утре взимам колата от София и ще се опитам да отстраня проблема

                              Comment

                              Working...
                              X